11. nap – Éjszakai zörejek TT

10615637_829158153782069_7754853351009590898_n Mielőtt lesérültem volna a bokámmal másodszorra is, már rég óta ki volt nézve egy teljesítménytúra nekem: Éjszakai kisvasút. Sajnos mivel hétfő este történt a kis affér és kedden lett volna az a túra, teljesen kimaradt hát. Most hát kihasználtam az alkalmat, hogy már óvatosan túráznom is szabad és éjszakai túrát is szerveznek és elmentem erre :)

Ha már rászoktam mostanában arra, hogy megpróbáljak bringával elvetődni a TT-k kezdőpontjára, hát most is kihasználtam a lehetőséget. Elmentem a munkahelyemre pár papírért, elvittem egy könyvet a góklubbunba, tekertem egy keveset a haverokkal majd a Hűvösvölgy felé vettem az irányt. Igazából magam is meglepődtem mennyire könnyen jutottam fel a hegy tetejére. Jól esett, egyetlen pillanatig sem éreztem szenvedésnek :)

Gyors boltlátogatás üzemanyagokért: GSP-nek elem a lemerülés ellen, nekem csoki eléhezés ellen. Eredetileg úgy lett volna, hogy 3 fős csapatban mentem volna rá, de sajnos nem csak hogy eltévedtek a túratársak, de egyikük még le is amortizálta magát, így hát másképpen alakult. Átvettem az itineremet és 21:05-kor el is indultam hát.

Abban a hatalmas szerencsében volt részem, hogy az útvonal nagy részét igazából már ismertem. Vagy előző nap jártam arra geoláda keresgélés közben, vagy már más túrákon de az útvonal 90 százalékán tudtam, hogy mire számíthatok, így hát erőltetett menettel gyorsan fel is jutottam a Kis-Hárs-hegyre majd innen a nagyobb testvérére. Pillanatok alatt, gond nélkül, flowban előzgetve jutottam el Szépjuhászné állomásig és hezitálás nélkül találtam meg az utat fel az Erzsébet kilátóhoz is. Frissítésként itt már jöhetett egy banán ezzel biztosítva, hogy a továbbiakra is elegendő energiám legyen. Normafai ellenőrzőpontot is hamar elértem majd jöhetett a Tündér-szikla, mely egy kicsit nagyobb figyelmet igényelt lefele a, de még így is jobb volt mint az előző napi dobozoláson választott útvonal.

Szerencsére a zöld ismeretlen szakaszán csak 200 méter extrát sikerült beletenni és vissza is találtam az útvonal egyik legjobban utált részéhez. A Hűvösvölgyi út és Apáthy-szikla közötti szakaszt kellett a sok sok lépcsőjével, de legalább gyorsan túl lettünk a nehezén. Az Árpád kilátóhoz pontban 0:30-ra értem oda, ami abszolút megfelelt az elvárásaimnak és innen már egy túratárssal folytatva a Hármashatár-hegy is meglett 1:30-ra. Ismét csak örülni tudtam annak, hogy a Zsíros deszka erre vezetett és magabiztos lehettem az útvonalban :)

A sárga lefele Határ-nyeregig még mindig szívás, de legalább ezt leküzdve már biztosak lehettünk benne, hogy nincs semmi nehézség hátra. Kicsit sikerült eléheznem, de mivel a maradék 2 kilométer beszélgetés mellett pikkpakk eltelt, gyorsan pótolhattam is a kalóriákat a célban :)

Az itineremet pontban 2:30-kor írták alá és ezzel 5 óra 25 perc alatt tettem meg a 23 kilométert amivel mérsékelten elégedett vagyok :) Azt hiszem meg lehetett volna 5 óra alatt is ha nagyon igyekszem és még gyorsabban ha néha belekocogok, de ez az opció kiesik még egy ideig.

Innen már csak a jól megérdemelt lefele gurulás várt rám és hihetetlen örültem, hogy nem vagyok az éjszakai tömegközlekedéshez kötve. Első vonatot lazán elértem és itthon már egy forró fürdő után jól elszenderedtem, miután úgy döntöttem, hogy az Óbudai 10-es túrát inkább kihagyom. Összedörzsölődő combjaim miatt elég furcsán tudtam volna járni :P

Ebéd: sütőben sült krumpli vajjal
Vacsora: Gyros tál
Frissítés túra közben: 0.8 kg banán és 2 db sport szelet, 3 szelet zsíros deszka